Verzendkosten | RETOUREN | Klachten

Verzendkosten:
Veel van onze artikelen zijn breekbaar, en worden daarom zeer goed door ons verpakt voordat ze
per PostNL aan u worden verzonden. Wij hanteren hiervoor de volgende verpakking- en verzendkosten:

Verzending binnen Nederland:        Verzending naar België:    
pakketten tot 23kg   € 6.95 pakketten tot  23kg € 12.50
   
Orders boven €250.-- verzendkosten gratis. Orders boven €250.-- verzendkosten gratis. 

Bestelde artikelen worden zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling per PostNL verzonden.
​Op het moment van verzending ontvangt u een bericht per e-mail.

RETOUREN:
Indien u per abuis een fout artikel heeft besteld of om een andere reden een artikel wilt retourneren, stuurt u dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw zending een korte e-mail naar verkoop@kristalhuis.nl .

U kunt ook gebruik maken van uw herroepingsrecht. Conform de wet Koop op afstand heeft u na ontvangst van de goederen 14 kalenderdagen de tijd om uw koop te ontbinden, zonder opgaaf van reden.

Klik hier om gebruik te maken van uw herroepingsrecht.

Het Porselein- en Kristalhuis vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument ons de herroeping meldt.
Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode.
De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Afhandeling van klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: verkoop@kristalhuis.nl 

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
(www.kristalhuis-webshop.nl)
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

 

 Op al onze leveringen zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

© 2010 - 2020 Porselein en Kristalhuis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel